نحوه نصب دستگاه ابسوز رایان خودرو
برای نصب دستگاه نکاتی رو حتما باید در نصب دقت کنید که در مراحل نصب به نکات اشاره شده
1_ابتدا راکتور دستگاه را در پایین ترین قسمت موتور به طوری که به اجزای حرکتی موتور اسیب نرساند نصب و راکتور را با کمک پیچ و مهره محکم کنید.
2_مخزن اب راکتور را نیز با کمی ارتفاع از راکتور در نزدیکی راکتور نصب کنید و دقت داشته باشید محلی که مخزن را نصب میکنید ترجیحا متصل به موتور نباشد که باعث اب شدن مخزن شود.
3_بعد از نصب راکتور و مخزن اب به اندازه ورودی خروجی های اب شلنگ را بریده و شلنگ را به کوپلینگ راکتور را به دو قسمت پایینی راکتور متصل کنید.
4_برد دستگاه از دو قسمت ورودی و خروجی تشکیل شده که قسمت خروجی از سوکت نظامی دو پین به راکتور میباشد متصل کنید و در قسمت ورودی از سه سیم تشکیل شده که سیم زرد به اتصال مثبت باتری و سیم مشکی به بدنه یا منفی باتری متصل میشوند و سیم ابی سیم تحریک رله میباشد که آن را به قسمت رله دوبل یا جعبه فیوز برق پمپ بنزین متصل کنید تا در هنگام خاموش کردن خودرو دستگاه خاموش شود.
5_در خروجی درب مخزن را با استفاده از شلنگ به قسمت مکش هوای موتور خودرو متصل کنید.
6_پک های بسته بندی شده سدیم هیدروکسید هستش که به اندازه داخل بسته بندی به تعداد ۱۰ عدد در راکتور ارسال شده که هر بسته را داخل ۱ لیتر اب تصفیه شده یا اب مقطر و یا اب جوشیده شده بریزید و داخل مخزن خالی کنید.
نکته1:بعد از نصب دقت کنید که راکتور و مخزن اب به خوبی محکم نصب شده باشند تا در هنگام دست انداز و تکان های ماشین از خودرو به راحتی جدا نشوند
نکته2: دقت کنید که مثبت و منفی راکتور با بدنه خودرو اتصالی نکند و به طوری نصب شود که اتصالی صورت نگیرد.
نکته3_حتما از آب تصفیه شده و جوشیده شده استفاده کنید تا از جرم گرفتن صفحات جلوگیری شود.
نکته 4: بعد از نصب دستگاه هر هفته اب داخلی مخزن چک شود در صورت کم شدن ان را پر کرده تا عملکرد دستگاه بهینه شود و کم بودن اب دستگاه به راکتور اسیبی نمیرساند فقط راندمان تولید هیدروژن کاهش پیدا کرده و عملکرد دستگاه پایین میاید که با پر کردن آب مخزن مشکل برطرف میشود.
نکته 5: به هیچ عنوان دستگاه توسط افراد کم تجربه نصب نگردد حتما به باتری ساز خودرو مراجعه کنید
نکته 6: و در پایان سیم ابی رنگ ورودی برد حتما به برق پمپ بنزین متصل گردد خوهشا این مورد رو شوخی نگیرید چون روشن ماندن دستگاه در زمان خاموشی باعث اسیب رسیدن به باتری و همچنین تجمع گاز اکسیژن و هیدروژن در موتور شده و در زمان استارت باعث اسیب جدی به موتور خودرو میشود.